Неділя, 2025-07-06, 12:51 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Schoolbiology

Корисні посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 59

Каталог файлів

Головна » Файли » Міжпредметні зв’язки

МАН
2016-11-16, 11:05 PM

Хіміко-біологічне відділення.

 

Секція екології.

1.  Вивчення рівня забруднення довкілля з використанням біоіндикаторів.

  1. Розробка методів оцінювання стану рослин за зовнішніми ознаками.
  2. Складення прогнозів про зміну біогеоценозів під впливом діяльності
    людини.
  3. Дослідження вмісту нітратів у фруктах та овочах.
  4. Спостереження   і   дослідження   конкретних   змін   у   навколишньому
    середовищі, спричинених техногенною діяльністю людини.
  5. Математичне моделювання екосистем – перспективи й обмеження.
  6. Технічний дизайн та екологія.
  7. Антропогенне забруднення водойм вашого району та шляхи поліпшення
    їх екологічного стану.
  8. Сучасний екологічний стан лісових ресурсів Вашого району та заходи
    щодо його поліпшення.
  9. Екологічні    проблеми   харчування   людини    в   умовах   забруднення
    навколишнього середовища.

11 .Рідкісні та зникаючі рослини. Проблеми їх охорони.

12. Природно-заповідна мережа Вашого району (історія створення, сучасний стан та перспективи розвитку).

13. Результати модельних досліджень характеристик переходу важких металів у  тест-культуру на прикладі …

14. Вивчення лікарської флори рідного краю

15. Очищення стічних вод промислових підприємств

16. Вплив різних екологічних умов на фізичний розвиток дітей дошкільного і шкільного віку

17. Шляхи вторинної переробки твердих хімічних відходів на прикладі …

18. Моніторинг деяких видів лікарських рослин Харківщини

19. Методи  контролю якості води в процесі оптимізації  її очистки

Секція біології

  1. Флора й рослинність водних і лучних фітоценозів.
  2. Флора й рослинність степових фітоценозів.
  3. Лікарські рослини Вашого району. Біологічна характеристика. Проблема охорони.
  4. Акваріумні риби. Особливості утримання. Біологія розмноження окремих видів.
  5. Фенологія весняних та осінні міграцій птахів різних таксономічних груп.
  6. Ботанічна   характеристика   деяких   природничо-заповідних   територій Вашого району.
  7. Зоологічна   характеристика   деяких   природничо-заповідних   територій Вашого району.
  8. Видовий склад та територіальне розміщення зимуючих птахів Вашого міста, селища.
  9. Вплив   фізіологічно-активних   речовин   на   укорінення   деяких   видів кімнатних рослин.
  10.  Морфо-анатомічні та екологічні особливості рослин (будь-якої групи) Вашого району.
  11.  Еколого-біологічна характеристика ботанічних чи зоологічних об'єктів    Вашого району (класів, рядів, родин, родів).
  12.  Вивчення пухлин та наростів у покритонасінних рослин.

 

Секція медицини

  1. Вивчення стану серцево-судинної системи у школярів та вплив різних факторів (навантаження, гіподинамія, інфекційні захворювання, грип і т.д.);
  2. Вивчення стану захворюваності органів серцево-судинної системи серед школярів чи якихось груп населення;
  3. Вивчення   факторів   ризику   серцево-судинних   захворювань   у   школярів   чи населення;
  4. Хвороби органів дихання серед підлітків та їх зв'язок з палінням;
  5. Вивчення стану функції зовнішнього дихання у школярів і залежність його від різних факторів зовнішнього середовища (природні фактори, паління, простудні захворювання);
  6. Вивчення впливу запиленості та загазованості повітря на функцію органів дихання людини;
  7. Вплив шуму на нервову систему та працездатність старшокласників;
  8. Вплив екологічних факторів на стан імунної системи;
  9. Імунний дефіцит та його прояви у школярів;
  10. Стан імунітету в нормі та при патології і вивчення його у школярів;
  11. Вплив якості навчальних посібників (підручники, комп'ютери) на зір          школярів;
  12. Частота   патології  зору  у  школярів   та  вплив   на  неї   факторів   зовнішнього середовища;
  13. Сучасні методи вивчення стану крові;
  14. Хвороби крові та органів кровотворення у школярів;
  15. Проблеми дитячого травматизму в сучасних умовах; Вивчення стану опорно-рухового апарату у школярів.

 

 Секція хімії

 

            Теми 1 – 21 рекомендуються для учнів 9-10 класів, 22-39 – для 10-11 класів.

  1. Дослідження природних вод (вміст металів, хлоридів, сульфатів, нітратів та ін.)
  2. Аналіз забрудників (вміст важких металів, аніонів-забрудників, органічних речовин) у стічних водах.
  3. Визначення вмісту мікроелементів у біологічних об’єктах.
  4. Визначення твердості води (різними методами, в різних водах).
  5. Визначення каротину в плодах, кормах і інших об’єктах.
  6. Визначення кислотності меду.
  7. Визначення вмісту органічних кислот в плодах (або соках і інших біологічних об’єктах).
  8. Дослідження вмісту жирних кислот у рослинних оліях.
  9. Визначення якості ефірних олій (одним або двома методами дослідження).
  10.  Вивчення залишкових мікрокількостей препаратів у овочах після їх хімічної обробки.
  11.  Визначення вмісту аскорбінової кислоти у плодах хімічними методами.
  12. Визначення кислотності, жирності, вмісту лактози в молочних продуктах.
  13. Визначення вмісту солі, золи в твердих сирах.
  14. Дослідження мінерального складу молока методом тонкошарової хроматографії.
  15. Визначення якості миючих засобів.
  16.  Вивчення антикорозійних властивостей хімічних покрить (на прикладі одного або двох покрить).
  17. Вивчення антикорозійних властивостей електрохімічних покрить (на прикладі одного покриття).
  18. Визначення залежності швидкості корозії металів, (сплавів, виробів) від різних факторів.
  19. Визначення нітратного азоту в рослинах методом тонкошарової та паперової хроматографії.
  20. Визначення вмісту азоту (або фосфору) в мінеральних добривах (або ґрунтах) хроматографічним методом.
  21. Дослідження залежності між будовою і хімічними властивостями певних сполук (неорганічних, органічних).
  22. Дослідження процесів електроосадження металів (чи сплавів).
  23. Порівняльна характеристика визначення певних іонів сучасними методами.
  24. Дослідження комплексоутворення сучасними методами.
  25. Дослідження будови органічних сполук сучасними методами.
  26. Ідентифікація галогенпохідних (інших похідних) органічних сполук сучасним методами.
  27. Дослідження кінетики певних хімічних реакцій.
  28. Синтез нових органічних (або неорганічних) сполук.
  29.  Закономірності зв’язку термодинамічних та хімічних властивостей певних хімічних сполук.
  30.  Вивчення реакцій комплексоутворення органічних лігандів з іонами металів.
  31.  Одержання тонкодисперсних малорозчинних сполук методом хімічного осадження (на одному прикладі).
  32.  Визначення коефіцієнтів активності у сумішах електролітів.
  33.  Використання зміннострумових електрохімічних методів для виготовлення селективних поглинаючих покриттів теплових колекторів.
  34.  Розробка нових експрес-методів перевірки кислотності молока та молочних продуктів.
  35.  Хімічний та радіаційний аналіз ґрунтів певного району Харківської області.
  36.  Контроль якості певного фармацевтичного препарату.
  37.  Роль гетероциклічних сполук у створенні потенційно біологічно активних речовин.
  38.  Дослідження певної хімічної сполуки, як основи для творення магнітокерованих лікувальних засобів.
  39.  Дослідження фізико-хімічних властивостей процесу металізації синтетичних алмазів.

 

Категорія: Міжпредметні зв’язки | Додав: admin
Переглядів: 890 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

...