Неділя, 2025-07-06, 5:18 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Schoolbiology

Корисні посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 59

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбничка

Технологічна карта проекту
2017-01-31, 11:03 PM

 Автор проекту:   Молочковська Жанна Михайлівна

Назва проекту:  «Вияв біоритмів у житті людини»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети: біологія, екологія, астрономія

Вік учнів, клас: учні 11 класу, 16-17 років

Стислий опис проекту. Навчальний проект для учнів 11-го класу передбачає ознайомлення учнів з біоритмами , усвідомлення універсальності цих процесів для живих організмів, єдності живої і неживої природи в ритмах. Під час роботи над проектом учні знаходять інформацію з різних джерел, вчаться критично її осмислювати, проводити аналіз, робити висновки, презентувати свою роботу. Результати роботи представляють у вигляді публікації, буклету, презентації, блогу.

Питання проекту.

Ключове питання: Як впливають ритми на живі організми?

Тематичні питання:

Яким чином проявляється єдність живої і неживої природи в ритмах?

Як впливає світло на людину?

Чи впливають біоритми на активність людей?

Чому ми такі різні?

Як бути здоровим?

Змістові питання

Що являють собою біоритми? Які є види біоритмів? Що є причинами біоритмів? Яке значення біоритмів? Яке значення має фотоперіодизм у житті людини? Чи може людина керувати власними біоритмами ?  Що є диригентом біоритмів в організмі людини? Що ти знаєш про теорію « трьох біоритмів?» Як визначити власні біоритми? Біоритми мозку: що і коли робити? Яким чином людина навчилася використовувати знання про біоритми для корегування власного розпорядку дня?

План вивчення теми. Тривалість проектної діяльності - короткостроковий (3 уроки)

Розділ програми – «Організм та середовище його існування»

Діяльність вчителя

До початку проекту

1. Перегляд теоретичних матеріалів, які стосуються методу проектів.

2. Підготовка  буклету про метод проектів, створення диференційованих дидактичних матеріалів для учнів, матеріалів для оцінювання, інструкцій,  розробка анкети для попереднього опитування, опитування, обробка  результатів анкетування, вступна учительська презентація.

3. Розміщення на сайті школи та на інформаційному стенді інформації про початок роботи над проектом

  На початку проекту

1. Демонстрація учням учительської  презентації .

2. Допомога учням об'єднатися у  групи  та вибрати лідера, розподіл обов'язків, затвердження графіку роботи над проектом в кожній групі.

3.Створення електронного журналу проекту.

В ході проекту

1.Консультація учнів під час роботи над проектом.

2.Диференціація буде відбуватися завдяки різнорівневим завданням.

3.Відстежування роботи учнів, створення ситуації успіху для найбільш проблемних учнів.

4.Заохочення привітальними листівками на сайті школи та на інформаційному стенді у школі.

5. Оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів буде відбуватися завдяки формам самоцінювання спільної діяльності.

6.Підготовка учнів до публічної презентації своїх робіт.

Наприкінці проекту

1.Проведення презентації проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація).

2. Підведення підсумків проекту, допомога учням у проведенні рефлексії (що вийшло, що ні та чому?).

Оцінювання

Вхідне, попереднє оцінювання . Поточне оцінювання. Підсумкове оцінювання

Корисні ресурси

Перегляд презентації:

https://drive.google.com/drive/my-drive

Категорія: Методична скарбничка | Додав: admin
Переглядів: 1511 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

...